Chillen op Nairobi Airport - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Janneke Raidt - WaarBenJij.nu Chillen op Nairobi Airport - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Janneke Raidt - WaarBenJij.nu

Chillen op Nairobi Airport

Door: Janneke

Blijf op de hoogte en volg Janneke

08 Oktober 2017 | Kenia, Nairobi

Aangezien velen ernaar gevraagd hebben zal ik nu toch een poging doen een blog bij te houden. Verwacht er niet teveel van, want twee jaar geleden in Oeganda ben ik ook niet verder gekomen dan nummer één. Wie weet kan ik Sarah zo nu en dan ook enthousiasmeren een verhaaltje te typen, zodat we de ontzettende werkdruk een beetje kunnen verdelen. ;)
Gisterochtend waren we beide 06:15 present op het vliegveld in Düsseldorf. Vanaf hier zijn we naar Parijs gevolgen en na een boel taxi-en en een korte sprint hebben we onze overstap naar Nairobi, Kenia gehaald. Prima vliegtuig, wat geslapen en een paar filmpjes gekeken. Om 21:00 kwamen we aan in Kenia en was het tijd voor een plan. Onze laatste vlucht naar Lilongwe, Malawi zou pas om 11:10 de volgende ochtend zijn. Na een hoop rondgevraag zijn we uiteindelijk beland in de lounge van Turkish Airlines. 50 euro voor 12 uur toegang, deal. We kwamen er voor de chille stoelen, in de hoop dat we met een beetje dormicum een enigszins normale nacht konden maken. Tot onze grote vreugde was er ook gratis eten, drinken en een heerlijke waterval douche. Na een extra diner, hebben we ons teruggetrokken in de ‘quiet zone’ en hebben we (in de nodige vreemde posities) een redelijke nacht gemaakt. Na een frisse douche en een goed ontbijt in de zon zijn we klaar om over een paar uur op ons laatste vliegtuig te stappen!

• 08 Oktober 2017 - 12:27

Hilma:

Hoi Janneke,
    Het avontuur is dus begonnen. 't Is een hele reis om er te komen, hè? Ik hoop dat de stage je goed gaat bevallen en dat je er veel plezier aan beleefd. Heel veel succes gewenst en laat idd af en toe van je horen. Groetjes, Paul & Hilma.